tisdag 7 april 2009

Solen är tillbaka igen!

Äntligen! Trodde vi skulle mögla bort i fukten och regnet! Hade knappt några torra kläder och inget ville torka ordentligt! Ändå var vi inomhus!
Men nu är solen framme igen och vi myser i värmen...!

Har köpt ett kort som ger mig tillgång till ett snabbt trådlöst internet som finns på vissa resturanger och internetcafeer. Så nu kan jag använda min egen dator och å,ä,ö! Samt så har jag tillgång till webkamera!
Lite bilder följer....
Siries liftskola! (Då vi måste lifta ofta är detta mycket viktig kunskap!)
Kommer en pickup, sträck ut handen och se glad ut. Pickuper är bäst för de är inte så läskiga att åka med. Undvik taxis, de vill bara ha betalt.




Vifta med handen. Använd inte tummen i klassiskt lifta-maner! Enbart vift med handflatan neråt är det som gäller på denna ön!





Har du stått en stund och väntat, utan att någon stannar, kan det vara frestande att peka finger åt de som kör förbi. Strunta helst i det, för de blir så arga då...




Sirie och jag står och väntar ut spöregn under tak i våra fina nya hattar!



Killen i fönstret var väldigt frustrerad över att det inte rann i stuprännorna...



Utsikten från stället där vi bor! Underbart!




Mitt favvoträd - ett banyan träd! (Såna där ihåliga som var med i Lost)





Minibananer med en bananblomma!




Utsikt från promenaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar