onsdag 18 mars 2009

Blurb.

Vart ganska sjuk nu i ett par dagar, med feber och krak. Kunde inte dricka alls... Hatar att vara sjuk! Och vara sjuk i varmen ar inte mcyket battre det!
Men Sirie och Wendy (mamman i familjen dar vi bor) har tagit val hand om mig, sa nu ar jag pigg igen! Inte helt piggelin, men nastan!

Nagon har snott mina skor. Igen!
Tror inte jag skrev nar de forsta forsvann, men det var iallafall utanfor Riverside Loge dar vi bodde innan. Kanske inte sa konstigt da det var fullt av folk dar... Men men.
Men nu ar det en kompis till familjen dar vi bor som stulit mina, for att han inte hittade sina! Och de far inte tag pa honom! Skumt! Dock ar det flipflop for 30:- sa jag kan ju kopa nya. Igen. Men det blir att jag lagt 90:- sammanlagt pa att kopa flipflop har nere da...

Sa har jag nog inte skrivit om oturen vi haft med vara klader. Pa forra stallet tvattade vi, och alla vara fina vita klader har rostflackar efter kladlinan. Och inte lite heller! Sa vi har i princip inga vita klader vi kan anvanda... Kul kul!!

Nasta vecka blir det en half om helft teknikfri vecka. Vi ska till underbara Virgin Cove och gora var undersokning i djungeln och bada pa underbaraste vitaste stranderna! Sa ingen bloggrapport da! Men efterat lovar jag finfina bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar