söndag 8 februari 2009

Nervös!

Idag åker vi från Gotland... vid 4 går båten så två timmar kvar.

Nervös som sjutton nu! Men har nyss checkat in via internet till vårt flyg imorgon från Arlanda, och valt platser åt oss! Ska sova inatt hos Siries snälla farföräldrar som även hämtar oss från båten!

Fick ett mail från Rachel, och hon kan tyvärr inte hämta oss på flygplatsen i Samoa! Så nu har vi varken skjuts eller boende klart! Shit! Men det löser sig alltid... hoppas jag!

Var en runda på Rindi igår och det blev ett riktigt snyftkalas då vi skulle gå därifrån då man skulle säga hejdå till alla. Vill inte veta hur det blir då jag ska säga hejdå till Magnus och Wilja om någon timma. :(

Ska försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan nu när jag åker. Vi har fått tips om internetcaféer så det ska nog lösa sig! Men ni som läser får gärna skriva kommentarer och små hälsningar på mina inlägg! Kul att höra av er också!

2 kommentarer:

  1. Du ska se att allt ordnar sig. Saker och ting brukar alltid fixa sig i slutändan. Vi håller tummarna för dig och Sirie.

    Kramar

    //Nikki och Fredde

    SvaraRadera
  2. har nu lagt upp din Samoblogg som startsida så jag kan följa Annieana Jones äventyr i Söderhavet, men sitt nu för den delen inte inne vid datorn var ute och bada sola dyk festa!

    Farsan

    SvaraRadera