fredag 13 februari 2009

Nya Zealand!

Hej hopp! Tankte bara meddela att jag och Sirie lever och ar valbehallna pa Nya Zealand for tillfallet!

Som ni kanske ser sa saknas de typiskt svenska bokstaverna, men hoppas att ni kan lasa anda!

Varit har i 3 natter nu och ikvall flyger vi till Samoa!
Nya Zealand har varit jattebra, och vill verkligen komma hit igen nagon gang for att uppleva landet utanfor Auckland! Men vi har hunnit med en hel del sa som zoot, badat och gatt pa stan! Traffat en fransman som backpackade sjalv pa bussen till zoot, sa i har umgatts i tva dagar med honom! Jattetrevligt!

Lyckats branna mig lite, da det tydligen ar ett ozonhal rakt over oss just nu... Men kopt solskyddskram med spf 50 nu, sa det ska nog ga bra! Har aven lyckats fa en skitsnygg banna efter mina kardborresandaler och min ryggsack! Snyggt!

Har skrivit fler blogginlagg, fast har inte haft mojlighet att lagga upp dom an, men fixar det pa Samoa sen, sa ni kan fa en ordentlig rapport over vad vi haft for oss!

Manga kramar till er alla fran andra sidan jorden!

3 kommentarer:

  1. Hej hej - 10 grader c i småland i natt! Fast solen lyser skönt!

    SvaraRadera
  2. Hej Hej! Vi (sofie och lasse) sitter i Jocke och Camillas kök och väntar på en fisk gratäng! -10 grader c här. Försöker hjälpa camilla att skicka ett meddelande till dig. Verkar somom man måste ha en konto på google... jag vi åldrinagr är inge vidare på det här med den nya tekniken... Vaaa kul att att du är där!!! Ska se om jag fixar det här nu... Kram soffan

    SvaraRadera
  3. Hej vännen skönt att hör att ni är framme. Idag är det alla hjärtans dag här vet ej vad du har för dag! massor med hjärtan från moster och jocke.

    SvaraRadera